Scenki strategiczne – założenia do zaliczenia


Informujemy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Doświadczalne zalecamy poniższe opracowania do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja strategiczna – „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej” oraz „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora”
  • symulacja językowa : „Termiczne pory roku w Polsce” i „Człowiek w reklamie – aspekty marketingowe, psychologiczne, społeczne i prawne”
  • zabawa zespołowa – „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu” i Symulacje Menedżerskie i „Pieśń maryjna jej funkcje”
  • zabawa strategiczna : „Obraz kształtowania się kariery politycznej na przykładzie Andrzeja Leppera” oraz „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU”
  • gra menedżerska – „Reportaż w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007)” i „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju”
  • symulacja zespołowa : „Działalność muzeum – zamek Górków w zakresie tworzenia kolekcji ikon” oraz „Ludowe nazwy roślin”
  • zabawa słownikowa : „Sposoby przetrwania w nazistowskich obozach koncentracyjnych” i „Ćwierćwiecze katastrofy czarnobylskiej (media przestrzeń radiów i mitów)”
  • symulacja językowa – „Wizerunek idealnego mężczyzny w ogłoszeniach matrymonialnych” oraz „Projekt wycieczki turystycznej po Londynie”
  • symulacja decyzyjna : „Własność intelektualna a zjawisko piractwa internetowego” i „Częstość i długotrałość występowania zjawisk atmosferycznych w Sandomierzu w latach 1991-2010”
  • Comments are closed.