Ogłaszamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe akceptujemy poniższe problemy do zaliczenia:
symulacja językowa : „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” oraz „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)”
zabawa strategiczna – „Wpływ internetu na media tradycyjne” i „Pojęcie sprawiedliwości”
zabawa strategiczna : „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków” i Projektowe Symulacje Menedżerskie oraz „Zaburzenia komunikacji w miejscu pracy”
zabawa edukacyjna : „Fakty historyczne a fikcja literacka w twórczości Miki Waltariego (1908-1979)” oraz „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima (Ep. LIX-CVIII)”
zabawa lingwistyczna : „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879” i „Językowy stereotyp blondynki”
symulacja językowa – „Projekt wycieczki pieszej po Beskidzie Żywieckim” oraz „Związki Collegium Europaeum Gnesnense z zagranicą – nauka, dydaktyka, promocja”
gra decyzyjna – „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego” oraz „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na studium przypadku życia oraz twórczości pierwszych pisarzy epoki”
symulacja menedżerska – „Przestępczość komputerowa w Polsce” oraz „Miasto Ochryd (Ochryda) w przestrzeni historycznej i kulturowej”
gra komunikacyjna – „Środki perswazji w reklamie telewizyjnej skierowanej do kobiet” oraz „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879”